Luni: lansare single nou Inna – “Love”

Dupa cum am mai zis: Lansarea noului single Inna – “Love” este LUNI, 16 februarie, in premiera exclusiva pe Monden.info si la Radio 21!

Varianta care circula online NU ESTE BUNA.

Pentru cei care au preluat-o si s-au laudat ca o publica ei in exclusivitate si nu stiu ce: documentati-va de acum inainte ! Cu siguranta stiati deja ca lansarea va fi la noi, cat de greu poate fi sa ne intrebati, ca sa nu mai spun de anuntul facut pe site-ul oficial al Innei – cu un simplu Google Search aflati tot ce era nevoie.

Citez de pe site-ul oficial Inna.ro:

“Melodia oficiala LOVE nu a aparut nicaieri pe internet , tot ce gasiti sunt niste idei care sunt lipite intre ele ! Lansarea va fi luni la Radio 21 si Monden.Info ! Mai este putin si eu cred ca merita asteptarea !”

Citeste si:
  1. Comentariu lasat de bleuciel in 14 February 2009 la ora 14:05

    Eh, probabil varianta ‘originala’ va fi extrem de asemanatoare cu cele de pe net oh go on

    Of, ce atitudine de pitzi are laughing

  2. Comentariu lasat de Motociclistul in 14 February 2009 la ora 14:28

    imi cer scuze pentru dezinformare

  3. Comentariu lasat de Pyuric in 14 February 2009 la ora 14:31

    Multumesc happy N-ai fost singurul, din pacate… Am lasat acelasi comentariu pe care l-am lasat la tine in mai multe parti.

  4. Comentariu lasat de Luca in 14 February 2009 la ora 15:18

    @Pyuric:

    Sorry, si eu mi-am luat tzeapa asadar… laughing Vedem luni despre ce e vorba cu adevarat deci… hee hee

  5. Comentariu lasat de Motociclistul in 14 February 2009 la ora 15:22

    facui un update la posturi

  6. Comentariu lasat de Marius in 14 February 2009 la ora 15:22

    Se pare ca ce aveam eu de pe net era doar o parte din melodie care se repeta. Oricum e destul pentru a-ti face o impresie despre melodie care mi se pare foarte buna. Asteptam varianta oficiala winking

  7. Comentariu lasat de AditZa in 14 February 2009 la ora 15:39

    Am si eu o intrebare…daca pe net melodia nu s-a lansat oficial, cum de refrenul este “integral”?Pentru ca acel sample de la Radio 21 avea inserata chiar partea de reclama facuta de artista postului de radio ?!?!

  8. Comentariu lasat de Motociclistul in 14 February 2009 la ora 15:47

    aditza … no comment .. dar daca apare ceva la fel … e rusinos din parte innei .. nu din partea mea .. nu din partea lu pyuric monden sau radio21.

  9. Comentariu lasat de Pyuric in 14 February 2009 la ora 16:57

    @Aditza: pe Trilulilu fusese deja urcat un preview de un minut si cateva secunde (ala de care ti-am zis si eu pe mail)… Varianta urcata de altii pe bloguri este pur si simplu acel preview pus de 3 ori cap la cap laughing

  10. Comentariu lasat de popescul in 14 February 2009 la ora 21:44

    asteptam sa vedem despre ce e vorba

  11. Comentariu lasat de alisa in 14 February 2009 la ora 22:37

    Oameni buni cu siguranta va fii aceasi idee dar va avea alta forma ca si structura – sunet !

  12. Comentariu lasat de kingquizz in 15 February 2009 la ora 10:48

    Sa speram ca va suna cat de cat ok. Poate mai bine decat Hot?

  13. Comentariu lasat de arich in 15 February 2009 la ora 10:48

    Da’ ce importanta ii acordati cantacioasei asta mica! Se crede vreo diva!
    Diva – Cantareata cu renume; artista de cinematograf renumita; femeie care doreÅŸte sa fie admirata; femeie care frapeaza.

  14. Comentariu lasat de AditZa in 15 February 2009 la ora 11:13

    @Arich: Cred ca nimeni n-o place pe Inna ca artist, ca imagine, poate nici ca voce, insa avand in vedere ca ii compun baietii de la Play and Win, ne asteptam ca melodiile ei sa sune bine.Nu e nici macar vreo vedeta, cu atat mai putin diva.

  15. Comentariu lasat de alisa in 15 February 2009 la ora 21:23

    @ Aditza De ce sa nu o placa lumea ca voce ? Are o voce minunata ! De ce sa nu o placa lumea ca imagine deoarece arata bine numai ca trebuie lucrat la stilul ei vestimentar ! Cu ce sunt alti artisti din Romania mai presus de ea? happy @ Arich : Da te oftici sau ce?happy

  16. Comentariu lasat de @lex in 15 February 2009 la ora 21:31

    Ca voce nu comentez, dar ca aparitie e NASPA!!!Are o imagine foarte foarte prost promovata, se imbraca si se fardeaza ca o fata de la colt de bloc.Asta e adevarul.Nu face comparatia cu alti artisti din Romania, in Romania foarte putini artisti au o imagine decenta, de bun simt si bun gust.

    Later Edit: Eram Aditza, dar am postat de pe laptopp-ul lui Alex si nu mi-am dat seama ca a ramas “logat”.

  17. Comentariu lasat de alisa in 15 February 2009 la ora 21:52

    Ai vazuto tu cum se fardeaza?happy Un artist la inceput de drum poti sa il compari cu un artist din Romania care domina piata muzicala de ani de zile si care pe linga faptul ca nu are imagine nici macar nu se aproprie de calitatile ei vocale ! Hai sa urmarim evolutia ei vestimentara cu noul single si urmatorul videoclip si vedem cum va sta . Trebuie sa tinem cont ca este locul 1 in cel putin 6 tari , unde lumea o respecta si o apreciaza . @ Arich Un artist care este locul 1 in cel putin 6 tari nu trebui bagat in seama ? Sau tu esti comunist reticient la aparitii noi in show bizz-ul romanesc ?

  18. Comentariu lasat de Aditza in 15 February 2009 la ora 21:55

    Alisa, lasa-ma cu locul 1 rolling on the floorrolling on the floor
    Cat despre imagine, repet, Inna arata JALNIC, scoate in evidenta absolut tot ce are mai naspa!Poti sa imi aduci orice argumente, aparitia fetei e total lipsita de gust si e deranjanta ptr. ochiul oricui.Punct.

  19. Comentariu lasat de @lex in 15 February 2009 la ora 21:59

    Si ce conteaza daca esti no 1 ? Daca vrei sa fii respectat si apreciat de cei din jur, ai si tu putin grija de tine … Sincer Inna mi se pare mai ok in primul clip de la Hot ..cat despre varianta 2 a clipului Hot … hmmm … cum sa fiu mai explicit big grin … arata CA DRACU big grin
    Daca isi angajeaza si ea un stilist cu ceva experienta si un make-up artist bun poate sa isi scoata in evidenta frumustetea happy

    Sa nu uitam de domnul Traistuta, care nu este la inceput de cariera . Ok nu contest faptul ca are o voce f tare dar intr-o perioada se imbraca ca un ultim gay stiti si voi winking ca am dreptate happy

  20. Comentariu lasat de alisa in 15 February 2009 la ora 22:08

    Usor happy respira , ce te agiti asa tare?happy Nu e vina ei , casa de discuri sau cine sa ocupat de productia clipului a ales o echipa proasta de filmare ? Regizorul este primul responsabil pentru felul in care arata un videoclip ! Iar daca in videoclip arata rau asta nu inseamna ca in viata de zii cu zii e la fel … sau daca in video arata rau asta nu inseamna ca de atunci pana acuma nu a mai lucrat la imaginea ei . Ti se pare asa usor sa fii numarul unu in mai multe tari happy ? ; din cate stiu eu 3 , 4 trupe romanesti au mai obtinut astfel de performanta ! Si ca sa incheiem aici, solutia ta pentru INNA e sa angajeze un stilist/make-up mai bun pentru urmatorul videoclip si cu asta o sa fie un artist adevarat si respectat . Poate deja a facut asta si acuma este artistul pe care tu il doresti …

  21. Comentariu lasat de Aditza in 15 February 2009 la ora 22:11

    Akcent are o imagine foarte bine pusa la punct si a fost no. 1 in muuuult mai multe tari decat Inna.Dar asta e alta discutie.
    Cum e Inna in viata privata e chiar treaba ei, pe mine ma intereseaza cum mi se prezinta mie, la TV, pe sticla si in concerte.Si deocamdata arata rau spre groaznic.Ce va urma, nu stiu.Daca vor fi schimbari majore de imagine, voi fi primul care le va recunoaste.Promit solemn!

  22. Comentariu lasat de @lex in 15 February 2009 la ora 22:15

    @Alisa : Cine se agita ? Eu unul nu laughing . Pur si simplu mi-am dat cu parerea tongue . Mie unul mi se pare ca mai are mult de lucrat la imaginea ei tongue . Si da, sunt de acord cu tine la faza cu videoclipul happy dar nu cred ca regizorul se ocupa si de make-up winking . Nu cred ca regizorul e un tiran care ii pune pistolul la tampla make-up artistului si-i spune ca daca nu o machiaza dupa cum vrea el il omoara straight face . Pe bune …..
    Deci, in concluzie , draga Inna mai ai de lucrat la imagine tongue . Punct !
    Later Edit: Uitati-va la Andra, care de cand s-a lansat a avut o imagine impecabila winking

  23. Comentariu lasat de Pyuric in 15 February 2009 la ora 22:33

    Mie mi-ar placea sa o vad mai des pe Inna, deoarece, sincer, nu am prea observat o promovare ca lumea a ei straight face Prin reviste, pe la tv, mai nimic! (sau poate n-oi fi eu in target?) In afara de Olix, care a chemat-o ft des la emisiunea lui de la Kiss FM… Sincer, cred ca multi nici nu au vazut-o in afara de videoclipurile ei, multi probabil ca nu stiu mai nimic despre ea… Eu una am cunoscut-o la videochatul eOk si m-am mai intalnit dupa o singura data cu ea, de fiecare data arata ok, voce e clar ca are, succes are… Mai departe depinde de o echipa care sa o promoveze si care sa ii construiasca o imagine buna.

  24. Comentariu lasat de alisa in 15 February 2009 la ora 22:35

    Regizorul le spune tuturor cum vrea el sa arate artista si poate lui ia placut happy si daca nu e devina regizorul e devina persoana de la make up care nu e INNA nici ea . Nu vrea sa credeti ca sunt neam cu INNA dar mi se pare injus sa o faca cineva “cacacioasa” din moment ce este una din cele mai bune aparitii in muzica din ultima perioada . O respect pe Andra pentru calitatile ei muzicale incat nu ma prea intereseaza cum se inbraca ! Iar eu cred ca merita promovare lansarea noului single INNA din moment ce ultima ei melodie “HOT” a fost pe primele pozitii foarte mult timp .

  25. Comentariu lasat de AditZa in 15 February 2009 la ora 23:38

    @Alisa: Te imbeti cu apa rece daca tu crezi ca un regizor decide cum trebuie sa arate un artist intr-un videoclip platit de acel artist.Regizorul e doar un angajat care pune in scena niste chestii pe care le crede el, dar NUMAI cu acordul artistului, care pana la urma l-a angajat.Deci nu regizorii clipului sunt vinovati de imaginea Innei, sorry sa te dezamagesc.

  26. Comentariu lasat de alisa in 15 February 2009 la ora 23:51

    Esti tare! Daca INNA plateste videoclipul atunci casa de discuri ce mai face?happy

  27. Comentariu lasat de Pyuric in 15 February 2009 la ora 23:53

    Aici depinde de contractul fiecaruia. Majoritar, casa de discuri influenteaza cel mai mult imaginea unui artist.

  28. Comentariu lasat de @lex in 15 February 2009 la ora 23:55

    Alisa, nimeni nu a spus ca Inna isi plateste videoclipul winking … Pur si simplu Adi s-a referit la faptul ca regizorul se ocupa doar de imaginea videoclipului, nu de cea a artistului . Si din cate stiam eu , casa de discuri plateste videoclipul, dar dupa artistul trebuie sa plateasca banii pe care i-a dat casa de discuri ptr clip .
    Sunt si alti artisti care isi platesc videoclipurile si baga bani grei ca sa iasa ceva bun winking .
    Deci nu o mai salta atat pe Inna… e abia la inceput si are foarte mult de lucru daca vrea sa isi puna amprenta pe piata muzicala winking

  29. Comentariu lasat de AditZa in 15 February 2009 la ora 23:56

    @Alisa: Sa stii ca nu toti artistii din Romania au stipulat in contract ca obligatia de a plati un videoclip sa revina casei de discuri.Foarte multi artisti isi platesc din banii lor montajul.Si chiar si asa, nu cred ca Muraru ori Dan Popi vin si ii zic unei artiste sa se imbrace nush cum si sa isi miste buzele ca ultima pitipoanca.M-ai provocat, ti-am raspuns…

  30. Comentariu lasat de alisa in 16 February 2009 la ora 00:08

    Da de unde stii tu ca nu ? happy Parerea mea e ca un regizor bun nu accepta greseli … regizorul trebuie sa se puna in pielea artistului si sa ai arate cum trebuie sa fie in fata camerei . Nu am zis eu ca a iesit bine videoclipul , lipsa ei de experienta sa simtit foarte mult , dar ma repet un regizor bun ar fi facut altfel (exista si varianta sa nu apara in clip gen sexy things ) . Inna deja a pus aprenta pe piata muzica cu piesa HOT despre care cu siguranta ne vom amintii multa vreme de acum inainte .

  31. Comentariu lasat de @lex in 16 February 2009 la ora 00:10

    Sigur :Alisa. Ti-am spus sa nu mai sari de fund in sus si sa o tot aperi atat pe Inna pentru ca nu ai dreptate. Informeaza-te mai bine winking si dupa sari si comenteaza
    Si inca ceva …. Una e ca piesa sa fie hit si alta e ca artistul sa aiba o imagine de 2 lei happy

  32. Comentariu lasat de AditZa in 16 February 2009 la ora 00:10

    Alisa, deci sincer iti spun, un REGIZOR nu are treaba cu vestimentatia, machiajul, rujul si toate draciile ce tin de imaginea unui artist pentru care creeaza si monteaza un videoclip.Poti face diferenta intre x si y?Daca nu, n-are rost sa mai lungim discutia.

  33. Comentariu lasat de sylvia in 16 February 2009 la ora 01:20

    1.lol ,haideti sa va lamuresc! fiecare aritst are un contract relativ diferit cu o casa de productie.de obicei se promoveaza 2 ,maxim 3 piese de pe album.daca proiectul merita plateste casa de discuri un clip,al doilea il face artistul,al treilea 50% fiecare.nu exista o regula,depinde fiecare cum negociaza.insa sunt multi asa zisi artisti care doresc doar sa apara la tv ,au o groaza de bani si isi platesc singuri tot,casa de discuri se ocupa doar de promovare si de distributia cd-ului! asa s-a ajuns ca sa reduca din ce in ce mai mult din bugete.daca altul isi plateste tot singur,tie de ce sa-ti dea bani?
    2.de obicei casa de discuri angajeaza un stilist si un make up artist.la inceput se gandesc ei la o eventuala imagine care fie se potriveste,fie nu!si eu am avut surprize neplacute de-a lungul timpului dar am cunoscut si oameni talentati cu care lucrez in prezent!
    3.afara cei de la casa de discuri se ocupa de tot ce inseamna un artist,de la imagine pana la pr,marketing etc!dar acolo oamenii sunt profi si chiar stiu cum sa vanda un artist….o imagine!stiu ce inseamna business!
    la noi, un sg om trebuie sa se ocupe si de pr si de imagine si de tot.
    spre exemplu foarte multi artisti s-au inghesuit la media pro pt k ei au acum un post muzical si un post tv important unde vor fi promovati.
    4.la noi in tara nu trebuie sa te bazezi pe cei din jurul tau in ceea ce priveste imaginea.faci ce te taie capul.iti angajezi stilist si trebuie sa schimbi destul de multi pana sa ajungi la un consens cu unul.sa fie cineva care sa-ti faca haine nu doar sa-ti aleaga 2 tricouri dintr-un magazin!pr-ul este la pamant si tot asa!in muzica romaneasca este un haos total si fiecare se descurca cum poate!
    este usor sa dai un boom cu o piesa ,insa de de 100 de ori mai greu sa te mentii printre primii!

  34. Comentariu lasat de sylvia in 16 February 2009 la ora 01:27

    si da,casa de discuri iti poate impune o imagine !regizorul nu se implica de obicei in lookul artistului dar isi poate da cu parerea cu privire la detalii! un clip bun depinde de scenariu,regizor,cel care monteaza,cel care pune luminile,si cel care filmeaza.insa regizorul trebuie sa supravegheze bunul mers al lucrurilor!degeaba filmezi pe pelicula daca montajul e prost facut,degeaba filmezi cu o camera buna ,daca luminile nu sunt puse bine si ti se vad cearcanele!si tot asa……………

  35. Comentariu lasat de AditZa in 16 February 2009 la ora 01:30

    In concluzie Sylvia, Inna are o imagine proasta. laughing

  36. Comentariu lasat de sylvia in 16 February 2009 la ora 01:32

    nu sunt in masura sa ma pronunt happy

  37. Comentariu lasat de AditZa in 16 February 2009 la ora 01:42

    Sylvia, stiu ca n-ar fi fair play sa spui ca Inna are o imagine naspa sau deopotriva, buna.Cred si te inteleg ca e vorba de respectul fata de cel care castiga si traieste la fel ca si tine, din muzica.Insaaa (exista un mare “insa”winking, daca o persoana care priveste din exterior situatia poate spune sincer si la modul cel mai obiectiv ca Inna arata ok ca aparitie, ori eu tre` sa ma mut din Romania, ori am nevoie neaparata de ochelari.

  38. Comentariu lasat de sylvia in 16 February 2009 la ora 02:03

    eu am vrut sa va lamuresc cum e cu clipurile ,regizorul si imaginea!

  39. Comentariu lasat de sylvia in 16 February 2009 la ora 02:07

    si ca sa ma abat putin de la subiect cristina call me maine dupa 10

  40. Comentariu lasat de Pyuric in 16 February 2009 la ora 09:41

    ^ K hun!

    Am publicat piesa, btw! In premiera exclusiva pe Monden.info… va invit sa o ascultati: http://www.monden.info/muzica/exclusiv-premiera-single-nou-inna-love/

  41. Comentariu lasat de K in 16 February 2009 la ora 10:47

    Draga Sylvia,

    Nu stiu din ce experiente vorbesti tu cand spui ca “afara cei de la casa de discuri se ocupa de tot ce inseamna un artist” cand deocamdata nici macar romanii nu stiu prea bine cine esti.
    Poate ar trebui sa mai verifici informatiile de genul asta inainte de a le furniza gresit celor ce citesc posturile, pentru ca “afara”, atunci cand o casa de discuri se ocupa complet de un artist contribuie la toate cheltuielile, dar, atentie, este si remunerata din toate veniturile acestuia! Inclusiv concerte. Si nu cu vreun procent insignifiant. Iar cand spun asta ma refer la artisti ca Madonna, Red Hot Chilli Peppers, Beyonce, etc care au contracte in acest sens.

  42. Comentariu lasat de Pyuric in 16 February 2009 la ora 11:00

    ^ Eu nu vad unde o contrazici, n-ai facut decat sa completezi ce a zis ea. E cate un PR la fiecare casa de discuri, e clar ca nu fac fata cu atatia artisti si e nevoie de mai multi angajati. De multe ori, artistii nu mai stau sa astepte dupa altii si dupa promisiuni care nu sunt (aproape niciodata) implinite si sunt nevoiti sa isi angajeze singuri oameni (PR, stilist). Si in Romania oricum toti banii de pe albume si ringtones se duc la casele de discuri… Iar veniturile din concerte se impart intre impresari, manageri, case de discuri (depinde de la caz la caz).

  43. Comentariu lasat de sylvia in 16 February 2009 la ora 11:49

    si in romania casele de discuri iau bani din concerte!tot ce am scris este bine intemeiat!fiecare are dreptul sa-si negocieze contractul.probabil casele de discuri nu pot face fata numarului mare de artisti pt k nu isi permit deocamdata sa-si angajeze un om pt fiecare domeniu in parte!discutia e lunga!nu stiu ce contract are madonna insa si la noi casele isi iau bani din concerte (uneori),din drepturi de autor si de interpret plus din vanzarea de discuri!poate nu se imbogatesc dar nici in pierdere nu ies!

  44. Comentariu lasat de K in 16 February 2009 la ora 11:58

    poate am fost prea subtil

    se pare ca nici tu nu stai prea bine cu informatiile. care venituri din vanzari discuri in Romania si care ringtones?! stii care e media de vanzare a unui album in Romania? 1500 exemplare. daca pretul cu care un album iese din depozitul casei de discuri e de 4 euro fa si tu o socoteala cam cat castiga o casa de discuri. si nu uita sa scazi costuri de productie, drepturi de autor, etc. s-ar putea sa fii surprinsa de suma ce rezulta, suma care in mod normal se utilizeaza pentru cheltuieli de videoclipuri si promovare. nu-i asa ca-ti da cu virgula? din pacate artistii din Romania inteleg gresit rolul unei case de discuri. pana la urma totul este o afacere si in niciun caz vreun act de caritate.

    despre ringtones, nicio casa de discuri din Romania nu incaseaza bani din ringtones pentru ca numai orange si vodafone vand oficial, restul sunt pirati si ORDA se lupta cu ei de ani, dar legislatia in vigoare nu ii poate opri.

  45. Comentariu lasat de Pyuric in 16 February 2009 la ora 12:27

    @K: se vede ca nu citesti Monden.info, altfel n-ai mai fi zis ca ‘nu stam bine cu informatiile’. Stiu si eu varianta oficiala, casa de discuri nu incaseaza bani din ringtones, un cd costa nush cat, de fapt am vandut nush cate exemplare… laughing Au disparut si banii de pe vremea cand se vindeau zeci-sute de mii de exemplare… Si atunci de ce sa mai scoti albume daca iesi in pierdere? De ce sa promiti chestii care nu se vor intampla vreodata???? Mai bine inveti din urmatorul articol: http://www.monden.info/midem-2009/midem-2009-viitorul-industriei-muzicale-cu-jy-park/

    p.s. fiecare copie fizica a unui album costa pt a fi fabricata intre 55 si 80 de euro-centi.

  46. Comentariu lasat de K in 16 February 2009 la ora 12:41

    sa nu crezi ca mi-ai inchis gura doar pentru ca ai aflat si tu ce e ala midem. dar prefer sa te las in ignoranta ta si sa ai senzatia in continuare ca monden.info e GOD laughing

  47. Comentariu lasat de Pyuric in 16 February 2009 la ora 12:42

    Cum zici tu, “you know best” winking

    Ar fi fost totusi frumos sa ai curaj sa nu comentezi anonim pe aici (cineva care stie atat de multe cu siguranta e din industrie). Sylvia n-a comentat anonim, iar parerile mele le stiu absolut toti artistii si toate casele de discuri (si stiu/accept/inteleg foarte bine si punctul lor de vedere).

  48. Comentariu lasat de sylvia in 16 February 2009 la ora 21:18

    spune-mi si mie care sunt cheltuielile cu promovarea artistului(inafara de un eventual clip…sa zicem)?k mie aici imi da cu virgula!
    casele de discuri nu se mai bazeaza de foarte mult timp pe vanzarea de cd-uri,insa iau un procent considerabil din drepturile de autor,interpret,imagine sau concerte!cunosc atat conditiile actuale impuse in contracte,cat si pe cele de pe vremea in care casa de discuri platea clipurile si masterul!
    nu am nimic cu nici o casa de discuri dar VA ROOOOOOGG,nu le mai compatimiti atat!daca ar iesi vesniiiccc in pierdere,ar da faliment!
    totul tine de marketing!stii sa ambalezi si sa vinzi un produs sau nu…..(indiferent daca e bun sau prost)
    PS:miha te iubesc si te respect!

Lasa un comentariu