Sinuciderea Televiziunilor (articol de Liviu Stanciu)

Pe blogul lui Liviu Stanciu am dat de un articol foarte misto pe care va recomand sa-l cititi. winking

Tema: Sinuciderea televiziunilor.

Demonstratie pe: Guess Who si Spike.

Un scurt citat:

“Daca un milion de romani vizioneaza pe Youtube o melodie nedifuzata de radiouri si televiziuni, inseamna ca media romaneasca are o problema… Si mai inseamna ca si radiourile, dar mai ales televiziunile sunt in rahat pana la gat. Propriul rahat…”

Articolul intreg il puteti citi aici: http://liviu-stanciu.blogspot.com

Eeeh? Dupa ce l-ati citit sa-mi spuneti voi: are dreptate sau …are dreptate?!?

De ce credeti ca am publicat zilele trecute un articol cum ca Guess Who si Spike sunt pe primul loc in top la Radio 21? Fiindca nimeni nu le dadea nicio sansa. Toti ii ignorau. Pana cand succesul lor, independent de orice pila/relatie/casa de discuri/post radio/tv/whatever n-a mai putut fi ignorat…

Citeste si:
  1. Comentariu lasat de Anonim in 5 February 2010 la ora 19:35

    sunt total de acord cu liviu stanciu…suntem invadati de ”psedo vedete”

  2. Comentariu lasat de Florin Matincă in 5 February 2010 la ora 19:38

    Romania nu are nici emisiuni de stiri, nici emisiuni de divertisment, nu are nimic de valoare la TV … in concluzie Romania nu are televiziuni.

    Nu ma intereseaza sa aflu ca X a avut accident pe DN1, nu ma intereseaza sa vad ca Y si-a omorat nevasta cand a venit de la carciuma. Astea nu sunt stiri.

    Deasemenea nu ma intereseaza sa vad cum la TV apar toate mizeriile racolate din Dorobanti, ajunse peste noapte la statutul de vedeta.

    De manipularea din asa zisele talk-show-uri nici nu merita sa mai vorbim.

    Concluzia … CLOSE YOUR TV.

  3. Comentariu lasat de Anne in 5 February 2010 la ora 19:38

    Bun articol, e adevarat!

    PS: Faceti update la poza din Header ca doar Anya nu mai face parte din Hi-q happy

  4. Comentariu lasat de Simona in 5 February 2010 la ora 19:41

    Cum au fost ignorati de toti, cand KissFm i-a lansat in radio pe cei de la Guess Who? Nu-s fan hip hop, dar piesa Locul Potrivit mi-a placut atat de mult incat am postat-o si eu pe blogul personal, inca de cand am aflat de ea…..
    Referitor la televiziuni… eu cred ca deja-s in coma tongue

  5. Comentariu lasat de Pyuric in 5 February 2010 la ora 19:49

    @Simona:
    1. Guess Who e unu singur…

    2. Dupa cum zicea si Liviu Stanciu, “Locul Potrivit” a fost o “recunoastere fortata”. Videoclipul piesei “Tu” a strans peste 1 milion de vizionari intr-un timp extrem de scurt si a fost lansat cu juma’ de an inainte de “Locul Potrivit”. Eu scriu pe Monden.info despre Guess Who si Spike cu muuuuuuuuult inainte sa intre pe vreun post de radio sau tv (exceptie facand Music Channel)

  6. Comentariu lasat de gligutz in 5 February 2010 la ora 19:53

    Da..cata dreptate poate sa aiba..nu am deschis televizoru de cel putin jumate de an..pt asta multim si lu’ Pyuric.. happy

  7. Comentariu lasat de Crontz in 5 February 2010 la ora 19:59

    nici n-am ce sa comentez…atata spun…are mare dreptate

  8. Comentariu lasat de Maduva Neagra in 5 February 2010 la ora 20:16

    Kiss Fm a fost primul radio care a difuzat piesa lui Guess Who, din proprie initiativa. Cel care a promovat-o si a laudat-o a fost chiar Serban Huidu, in cadrul Cronicii de pe Kiss, iar atunci cand a decis sa o difuzeze nu a facut-o pt. ca a vazut cele 4jdamii de vizualizari de pe youtube, ci pt. ca a vazut potential.
    E adevarat ca nu au intrat cu “Tu”, ci ceva mai tarziu, dar daca o gandim la rece, “Tu” nu era o piesa de radio comercial – si nu vreau sa luam in calcul faptul ca Music Channel a difuzat clipul pt. ca e irelevant, era un post nou, aveau nevoie de ceva ce nu e in alta parte etc.
    Totusi, “Locul Potrivit” a ajuns la urechile cui a trebuit si si-a capatat locul meritat. Mai mult, piesa a intrat chiar si intr-o campanie Kiss.
    Acum, Guess Who + Spike se bucura de sustinere media, cu Tu-R si lansarea “Ramanem Prieteni”, tot din partea Kiss.
    Ce au facut celelalte radiouri? Au sarit ca hienele cand au vazut ca piesa prinde!winking Cam asa e in Romania, ii lasam pe unii sa testeze piata si daca merge… sarim, daca nu, teapa lor.
    Concluzia… nimeni nu poate afirma ca Guess Who nu s-a bucurat de o oarecare promovare din partea media, fie ea si tarzie. Problema este in continuare, asa cum am zis si mai sus, impinsul de la spate si frica “mediei” de a veni cu ceva nou, altceva decat pacanele si pingaieli.

  9. Comentariu lasat de Andrei Moisoiu in 5 February 2010 la ora 20:32

    Music Chanel mi se pare un post ok. Tinerii sunt difuzati destul de des pe acel post.
    Articolul scris de Liviu Stanciu este foarte bun. Are dreptate, catre asta se indreapta televiziunile…In 10-20 de ani o sa avem doar tv online. Daca as putea mi-as deschide o televiziune online. As stabili o grlia de programe si as pune pret diferit pe fiecare tip de program. Iar internautii platesc in functie de ce vor sa vada. Isi pun lcd-ul sau plasma pe perete, dau click pe program si se uita.
    Atunci nu cred ca ar mai fi probleme cu mediatizarea tinerelor talente. Toti ar fi difuzati pe internet. Si, ca patron de tv online, i-as difuza gratis o perioada pentru a vedea reactia publicului.

  10. Comentariu lasat de Andrei A. in 5 February 2010 la ora 22:15

    @Pyuric
    Nu inteleg motivul pentru care te miri atat de tare.Majoritatea televiziunilor din Romania sunt rigide,foarte rigide,se bazeaza doar pe ‘prostime’, cu cat capteaza mai mult din aceasta categorie de oameni (si crede-ma e foarte mare) cu atat e mai bine,iar aceasta categorie ii captezi foarte usor cu putin Salam,Denisa putin Guta eventual O nora pentru mama..etc.Si acum ca sa ne axam mai mult pe nisa televiziunilor din domeniul monden/muzica…hmm toate sunt asa zise perfecte pana in momentul cand intra mai tare pe ‘piata’ si incep si ele sa aiba ceva rating si incep sa vina si clientii si sa face bani din advertising.Hai sa fim seriosi ce post de televiziune nu poate dormi noapte din cauza artistului care trebuie sa-l lanseze a doua zi ? 1 Music Channel ? in niciun caz.
    Cat priveste partea de online este mult mai prietenoasa si mult mai flexibila care desi se merge si aici pe producerea de venit se si munceste mult in lansarea,scoaterea in evidenta a talentelor pe care noi le avem,dar trebuie intai sa fie 7 cifre in YouTuBe la vizualizari ca sa vina si televiziunea in ajutor,,poate mai prind si ei cateva.

    Ar fi mai multe de spus, dar ma lungesc prea mult..

  11. Comentariu lasat de cKy in 5 February 2010 la ora 22:50

    Tanti Vaduva Neagra…..
    Pana sa se apuce Kiss FM -ul sa isi dea cu pumnul in piept ca a facut si a dres, noi am fost baza.
    Da noi astia irelevantii de prin online.Ca daca nu ne apucam noi sa promovom si sa adunam reactii nu aveati niciunul tupeul sa difuzati.Asa ce ati facut?Ati vazut ca noi prmovam, ca se aduna reactii bune, publicul e inebunit, view-urile cresc si hai sa culegem laurii.Deci scutitine, ca daca veneam la voi acum un an sa va spunem “Uite ba lanseaza X piesa Y, ce ziceti?” ne raspundeati cu “Nu domnleee ca nu se poate, nu intra in gratiile publicului nostru, nu putem risca” asa ca lasai pe fraierii aia irelevanti din online sa alerge pe la evenimente sa vedeti care e sparla in domeniu si cum reactioneaza lumea.Va laudati cu Guess Who ca e cel mai popular acum, dar de ce nu ati avut sange sa faceti chestiile astea acum 1-2 ani de zile?
    Deci scutiti-ne ca ne-am plicitsit de eroi de astia! Music Chanel e irelevant pentru ca voi sunteti greii sau cum?
    “Tu” nu a fost promovata de ce? Ca se vorbea de iarba….deci trebuie sa cantam ca totul e roz si frumos ca sa apara in FM nu?
    Desi nu recunoasteti, tot de noi depindeti…..asa ca scutiti-ne!!!Acum aveti tupeul sa promovati fara sa ascultati o piesa pentru ca stiti reactiile……
    Tot dupa online traiti cu totii, de la presa scrisa pana la povestile spuse copiilor noaptea la culcare, barem sa aveti curajul sa recunoasteti si sa ne apreciati si pe noi mai mult ca fara noi difuzati si acum piesele lu Gaga si atat!

  12. Comentariu lasat de NuTeUita in 6 February 2010 la ora 01:05

    cKy, bine grait. Eu am ghinionul sa am un job unde vad si aud multe tampenii in showbiz. Toti sunt retardati si vor sa faca totul cat mai roz. Tv-ul toata ziua baga numai crime/pornografie si emisiuni penibile, de tot rasul, emisiuni facute doar pentru taranii care abia de curand au auzit si ei de digi/rds si au cel mai ieftin abonament unde prind doar cateva canale romanesti pline de retardati. Nu au curajul si nu vor sa promoveze ce este al nostru din simplul fapt ca probabil lumea o sa se trezeasca la realitate daca promoveaza niste adevaruri.
    Cat despre FM – 10-15 melodii repetate la nesfarsit, 10 ore de reclame stupide facute pe banda rulanta si punct.
    Trist.

  13. Comentariu lasat de cKy in 6 February 2010 la ora 02:59

    Un lucru e cert, oricum am de gand sa fac un articol pe tema asta….noi astia saracii si nesemnificativii hranim industria!
    Jurnalistii, oamenii de media, etc. nu se mai streseaza ca mine sa se scoale la 6 din pat si sa alerge prin oras dupa informatii, pentru ce?Daca au totul la doar un click distanta si nu se obosesc nici macar sa verifice informatiile ca daca gresesc nu is ei de vina e sursa! Eu ma chinui sa castig relevanta si sa public articole facand foamea iar ei incaseaza salariul copiind de la noi.
    Uite sa dau direct un exemplu , desi e mai vechi este clar ce vreau sa scot in evidenta: http://www.cky.ro/2009/10/adevarulro-si-balivernele-despre-guess/
    Si inca o chestie pe vremea aia parca au dat si sursa, ca asa am vazut ca adevarul linkeaza catre mine si am lasat si un comentariu, au sters comentariul dar nu s-au obosit sa corecteze “greseala” eu is ma irelevant, gramatica mea din articol e la pamant is un nimeni, da cum ditai jurnalistul….

  14. Comentariu lasat de NuTeUita in 6 February 2010 la ora 10:09

    Imi permit sa te completez, noi astia saraci si nesemnificativi FACEM industria, pe baza controverselor noastre, pe baza scandalului pe care il generam, pe baza click-ului pe care il dam ii alimentam pe ei cu bani.

  15. Comentariu lasat de nike in 6 February 2010 la ora 10:50

    Deci, rezultatul: suntem de-acord.
    Nici nu mai am ce sa comentez in legatura cu articolul. Liviu Stanciu a spus lucrurilor pe nume, a spus cum simte el si simte foarte bine.
    Televiziunile au inceput sa scada si de asta fac ei si baga numai prostii in televizor, pentru cativa prind, pentru altii nu. Eu unul ma enervez cand vad ca la Acces direct sunt atatea prostii, iar la OTV la fel.. si totusi aia fac audienta. Dar se vede ca cu cat esti mai prost, profitul vine in Romania (pentru unii).
    Uite Guess Who si Spike au reusit ceva foarte bun si foarte tare in hip-hop-ul romanesc, si ma bucur pentru ei pentru ca ei merita. Si eu de asemenea am vazut foarte des pe Music Channel Spike si Guess Who (in featuring sau separat). Se vede ca e un canal tanar, de asta il apreciez.
    UTV nu stie cum sa mai traga de timp, pentru ca pana incepe o melodie ia un minut sa puna ce au filmat ei cu echipa… ca doar, un minut de audienta nu strica, nu? Deja m-au plictisit si tocmai de asta cand ii vad pe aia schimb canalul

    Felicitari inca odata pentru articol.

  16. Comentariu lasat de ghita49 in 6 February 2010 la ora 11:00

    Nu se poate spune ca televiziunile se sinucid. Pe net ma uit la ce vreau si cand vreau iar la tv. cand am si altceva de facut, mananc, beau. In plus consumatorii de net sunt limitati de loc, timp chiar costuri. Este adevarat, cu cresterea consumatorilor de internet scad audienta tv.

  17. Comentariu lasat de MissI in 6 February 2010 la ora 12:09

    @ghita49, limitati de timp si costuri? Wtf? Abonamentul la net e mai ieftin decat abonamentul la tv. Pe net poti alege tu singurel ce vezi, citesti etc pe cand la tv nu prea ai posibilitatea astawinking
    Si fac parte din categoria celor care au renuntat la tv pentru internet happy

  18. Comentariu lasat de DontClickHere in 6 February 2010 la ora 12:48

    Una peste alta, spike cu guess who la ora actuala sunt pe locul 1 mai peste tot. Si pe buna dreptate, oamenii sunt foarte tari. Jos palaria

    p.s. cine se mai uita la televizor ??? big grin

  19. Comentariu lasat de cris in 6 February 2010 la ora 16:42

    pai producatorii si prezentatorii cred ca la tv se uita doar cei care au intelectul la fel de redus ca al lor. si dau stiri despre crima si emisiuni cu manele. tocmai de asta, cine are minte nu prea se mai uita la tv.

  20. Comentariu lasat de slim in 6 February 2010 la ora 18:32

    ” O generație întreagă alege să nu mai crească la televizor, ci în fața monitorului”.In ambele cazuri iti ratezi viatza foarte usor daca exagerezi cu statul in fata monitorului sau tv.Mai bn zis o sa se aleaga prafu de generatia noua!

  21. Comentariu lasat de Liviu Stanciu in 6 February 2010 la ora 22:36

    @slim: nu sunt de acord. Fiecare generatie are viciile si tentatiile ei. Totul se cerne… O generatie in urma compensa lipsa de informatie si de posibilitati prin sport, televizor sau lectura. Astazi, Internetul constituie practic o biblioteca universala. Fiecare alege informatia pe care o vrea, de care are nevoie, sau pe care o percepe si intelege. Toti avem sau am avut excese. Eu am 31 de ani, si vad ca exista in continuare un segment important de adolescenti cu creier, cu personalitate, cu aspiratii. Chiar daca stau mai mult, sau mai putin pe net. Avem tendinta sa “citam” din bunici si parinti, imediat ce nu mai suntem copii. Si e o greseala…

  22. Comentariu lasat de tibi in 6 February 2010 la ora 23:19

    Ultimul paragraf din articol mi se pare atat de adevarat… pentru starea televiziunii din Romania, multi casca gura la emisiuni de joasa speta iar multi tineri au redus mult timpul petrecut la tv pentru ca au simtit ca nu mai au ce vedea. Stau pe net si-si creeaza propriul lor microclimat informational, indepartandu-se de mediul tot mai insalubru de la tv.

  23. Comentariu lasat de Pyuric in 6 February 2010 la ora 23:33

    Eu am renuntat de aproape 3 ani la TV…mi-e bineeeee happy

  24. Comentariu lasat de Alexa in 6 February 2010 la ora 23:59

    @pyuric te asigur ca n-ai pierdut nimic, excluzand filmul horror al stirilor de la ora 5 si-n reluare la 7 al pro tv-ului ( aia nu-s sanatosi )

    eu deschide tv-ul doar sa ma uit la badea ( destul de rar ca a inceput sa abereze si ala ) in rest mi-am dedicat timpul acordat tv-ului programelor DISCOVERY !

  25. Comentariu lasat de Pyuric in 7 February 2010 la ora 00:04

    ^ de Discovery mi-e si mie dor…e singurul laughing Ma rog, si de MTV Base, dar am renuntat la TV tocmai fiindca mi l-au scos din grila si m-am enervat. waiting

  26. Comentariu lasat de mariusica in 7 February 2010 la ora 01:24

    da ma, omu’ zice din suflet.are perfecta dreptate. toate televiziunile fac totul doar sa castige bani si atat. sunt mai ceva ca niste tarfe din alea infometate,,,sa le fie rusine.pacat ca inca reusesc sa intoxice atata lume.treziti-va fratilor!!!

  27. Comentariu lasat de Maduva Neagra in 7 February 2010 la ora 01:51

    @cKy… din pacate nu mi-am inteles punctul de vedere… aici nu este vorba de cine se bate cu pumnii in piept… pt. ca, daca citesti cu atentie si te informezi, nu Kiss Fm s-a laudat ca a facut din Guess Who no. 1 intr-un clasament de specialitate. Problema mea era in general cu faptul ca majoritatea radiourilor nu promoveaza astfel de piese pana nu le incearca altu’. Daca ne aducem aminte, e drept, un exemplu mai “nefericit”, Blaxy Girls nu au intrat decat pe Kiss Fm la inceput, iar apoi au sarit si ceilalti.
    Mai mult, nu neaga nimeni puterea Internetului si ascensiunea rapida a acestuia in Romania (pt. ca, intre noi fie vb, e irelevant sa ne referim la Internet Media de afara). Din pdv-ul meu, Internetul este “the next best thing” pt. media si moartea presei scrise… si ATAT! Radiourile si Tv-urile nu vor muri inca, pentru ca, pana una/alta procesul tehnologic nu ajunge la toata lumea. Povestea e lunga, studii sunt multe… discutia ar degenera.
    Dar sa revenim la oala noastra. Fenomenul “eu nu promovez asta” se intampla de cand lumea, asta e industria. Cand nu “aveam” net, trupele mureau din fasa… vremurile au evoluat de atunci, DAR, in privinta unui lucru nu s-au schimbat prea multe – si anume – radioul si tv-ul fac vedete in Romania, Internetul nu inca. Daca gresesc, da-mi un exemplu de artist care nu e nicaieri, decat pe Internet si are concerte, e cunoscut, face bani etc.
    Urmatorul punct e asta cu “viata roz”… nu a zis nimeni ca trebuie sa se cante doar rahaturi pop cu mesaje pozitive, dar gandeste-te altfel… ai piesa TU… care zice de droguri… buuunn… o dai pe radio… iti iei amenda de 9382327564 de ori de la CNA… ca institutie nu-ti permiti.
    In alta ordine de idei, radiourile comerciale nu sunt obligate sa promoveze nisa, promoveaza ce se cere… daca vrei asculti, daca nu schimbi frecventa sau inchizi radioul. Este foarte simplu. D-aia este radio COMERCIAL. Ca sa fie comercial, nu sa niseze.
    Atunci cand ceri radiourilor sa faca haos din playlist, e ca atunci cand te duci in club si ceri dj-ului o piesa. E absurd… Daca vrei sa asculti ceva anume stai acasa si pornesti winampu’ sau itunesu’, iti faci playlistul tau si gata… fara reclame, fara inna (nu merita majusculatongue) sau alti trepadushi d-astia.
    Si, crede-ma oamenii care au ceva in cap, adevaratii “vizionari” apreciaza puterea online-ului mai mult decat crezi.
    ps: e Maduva Neagrawinking (ca nu m-am apucat sa-mi omor barbatii)

  28. Comentariu lasat de Liviu Stanciu in 7 February 2010 la ora 02:27

    @Măduva Neagră: Radiourile nu vor muri niciodată, pentru că niciodată n-o să dispară mașinile din trafic, însă televiziunile, dacă nu se reinventează, în maxim 20 de ani ar putea să nu mai existe în forma lor de astăzi. Creșterea tehnologică este foarte rapidă, adică e din ce în ce mai ieftină. Internetul costă mai puțin decât abonamentul TV. În România, calitatea serviciilor de internet (ca lățime de bandă) este în primele 4 din lume ! Pentru că există cerere și concurență, deci ne dezvoltăm rapid. Tehnologia de genul ăsta devine foarte accesibilă… Dacă nu își fac ”update”, televiziunile clasice vor fi o manifestare de nișă în cel mult douăzeci de ani.

  29. Comentariu lasat de Maduva Neagra in 7 February 2010 la ora 03:42

    @Liviu Stanciu perfect d’accord. Totusi, cred ca va mai dura nitel pana se va ajunge la “update”. Doar ne sta in fire zicala – las-o bah ca merge si asa….

  30. Comentariu lasat de Liz in 7 February 2010 la ora 04:28

    Eu sunt foarte sigura ca televiziunile nu vor disparea veci pururi.Isi vor schimba doar formatul, mai o culoare, mai o fata noua. Poate suna ciudat, dar televiziunea e ca un regim totalitar. E nevoie de ea pentru a manipula, pentru a constrange si impune o anumita atitudine. Televiziunea ne tine in frau si ne dicteaza, exact asa cum comunismul limiteaza populatia Chinei. Si e trist, dar e nevoie de asa ceva. E nevoie sa-i faci pe oameni sa nu gandeasca prea mult. De-aia si radiourile au playlisturi de 10 piese rulate la maxim.Daca toti ar constientita libertatea si complexitatea sunetelor, ar rezulta un haos.
    De ce credeti ca multe piese cu mesaj social , ca”Locul potrivit” au ramas acolo in underground, ascultate de maxim 300 de oameni? Pentru ca asa trebuie, ca sa nu se intrebe niste pustani despre situatia existenta la noi in tara, sa nu mearga la parinti si sa le recite si sa se revolte si ca parintii la randul lor sa nu sopteasca”taci mama, sa nu te auda careva prin perete”.
    Nu sunt negativista, dar constientizez in tacere necesitatea unui control.

  31. Comentariu lasat de cKy in 7 February 2010 la ora 07:47

    @Maduva Neagra…scuza ca am spus Vaduva
    Bun eu am inteles si ideea dar m-a deranjat ca ai bagat repede Kiss-ul in fata, m-am simtit jignit pentru ca in spatele la tot ce este acum pe Tv si Radio este rodul muncii din online.
    Radio-urile la ora actuala nu se mai obosesc sa caut piese afara, asteapta sa le cautam noi, apoi sa se vada feed-ul, daca e pozitiv, pac apare in FM.
    Tin minte ca acum 5-6 ani, ascultam in exces muzica la radio.Daca imi aduc eu aminte bine, nu stiu daca intrau 3-4 piese romanesti in play list, deci nici macar alea pompoase nu erau promovate, alea care tre’sa arate ca Romania e un fel de happy land!

  32. Comentariu lasat de almud in 7 February 2010 la ora 13:31

    @cky “noi astia saracii si nesemnificativii hranim industria!” asa ziceai intr-un post mai sus….da??? ia spune-ne tu cata muzica ai downloadat de pe net amice? cumperi tu muzica?? don’t make me laugh…
    deocamdata nu voi hraniti industria ci radiourile si televiziunile care platesc drepturile de autor amice winking
    citeam aricolul si mi se pare default la fel si comentariile … o “cearta” fara niciun spop anume…. dar asta cu “noi astia saracii si nesemnificativii hranim industria!” m-a scos din filmul meu calm….
    te risti amice cky sa iti vina un control acasa? cum e cu pirateria din computerul tau??? asa “hranesti” tu industria muzicala??? rusine bai acesta!
    atat am avut de zis happy

  33. Comentariu lasat de Andreea in 7 February 2010 la ora 14:23

    nu inteleg de ce va mirati atat. succesul lui guess who sau spike a depins numai de ei si nu de radio sau internet sau tv. happy promovarea agresiva nu incanta pe nimeni asa ca, era de ajuns sa bage o piesa pe youtube si atat. restul venea de la sine, mai greu ce-i drept dar venea. cei care asculta astfel de muzica fiti siguri ca nu au aflat noutatile de pe monden.info happy oamenii care stiu muzica au alte surse. iar voi astia cu blogurile, nu va mai bateti cu pumnul in piept…ca nu a-ti facut cine stie chestie.
    ii dau dreptate lui almud. happy chiar as fi curioasa cati artisti sustineti prin cumpararea de albume. happy faptul ca scrii un articol despre X nu se cheama neaparat sustinere. mai degraba simpatie.

  34. Comentariu lasat de Valy in 7 February 2010 la ora 14:38

    @Andreea: iar vorbesti in necunostiinta de cauza?

  35. Comentariu lasat de almud in 7 February 2010 la ora 14:55

    @andreea.. ce are monden.info?? eu intru constant sa aflu diverse informatii.. la fel ca si alte bloguri, exita niste oameni in spate care asta muncesc, asta e job-ul lor, sa fie informati si sa informeze… sa nu diminuam munca lor. let’s show some respect, cum facem si in alte cazuri winking

  36. Comentariu lasat de Pyuric in 7 February 2010 la ora 15:08

    @Andreea: hai sa nu generalizam si sa ii bagam pe toti in aceeasi oala, fiindca aici gresesti.

    Monden.info a sustinut dintotdeauna AIMR-ul si casele de discuri romanesti, avem tone de albume CUMPARATE si nu am mai downloadat muzica de foaaaarte multi ani pentru simplul motiv ca exista atatea site-uri legale si gratuite unde poti asculta muzica (incepand cu mioriticele site-uri partenere eOk.ro si Trilulilu, + Deezer, Imeem, YouTUbe etc). Iar daca nu cumparam muzica pe net, asta e pentru simplul motiv ca exista un pret minim (stabilit prin lege) cu care poate fi cumparata, pret care este pur si simplu absurd in conditiile in care dispar din intermediari/distributie iar preturile pt promovare online sunt mult mai mici. Dar o sa se schimbe si asta la un moment dat……

    Iti garantez ca cei +9000 de cititori unici pe care ii avem zilnic (in astia fiind inclusi si multi din industrie: TV, radio, artisti, case de discuri, PRi) urmaresc Monden.info tocmai pt noutati.

    Artisti precum Inna, Dj Rynno si Sylvia, David Deejay si Dony sau Guess Who si Spike s-au lansat pe net. Acolo au dat drumul la piese (Hot, Feel, Sexy Thing, Tu), piese care au strans sute de mii (sau chiar milioane) de ascultari tocmai cu ajutorul blogurilor/site-urilor care le-au preluat, si de abia dupa aia, dupa ce si-au demonstrat succesul in online, au intrat si pe FM, au semnat contracte cu case de discuri, au facut videoclipuri etc (urmand sa fie cunoscuti ‘la scara mare’ cu ajutorul altor medii). Iar daca vei urmari statisticile de pe YouTube la piese, vei observa rapid ca de pe Monden.info se strang cele mai multe ascultari.

    So…cum spuneam si la inceputul acestui comentariu…hai sa nu generalizam.

    P.S. “a-ti” era corect sa fie scris legat in comentariul tau.

  37. Comentariu lasat de Andreea in 7 February 2010 la ora 20:24

    pyuric, iar incepi sa te lauzi cu cati unici ai? give me a break rolling eyes

  38. Comentariu lasat de Banel in 8 February 2010 la ora 10:24

    Cel mai bun exemplu trupa Yarabi are 2 clipuri cu peste 1 milion de vizualizari,Danzel a cantat in deschiderea lor la in Polonia etc..

  39. Comentariu lasat de Pyuric in 8 February 2010 la ora 10:54

    @Andreea: ok… alt argument n-ai? Acei unici sunt foarte relevanti, demonstratia am facut-o in comentariul meu anterior (in plus, avem mai multi cititori decat cea mai bine vanduta revista de muzica din Romania). Iar daca tu n-ai nimic altceva de zis decat “iar te lauzi cu unicii tai”… m-ai convins. Faci scandal doar de dragul scandalului si, de fapt, n-ai nimic relevant de zis. Data viitoare abtine-te daca nu poti purta o discutie pana la capat.

  1. uberVU - social comments in 5 February 2010

    Social comments and analytics for this post…

    This post was mentioned on Twitter by djkonstantin: RT @MondenInfo: “Sinuciderea Televiziunilor”: http://www.monden.info/ganduri/sinuciderea-televiziunilor-articol-de-liviu-stanciu/...

  2. [...] sa nu uit, tanti din ograda Kiss FM care o arzi cu comentariul asta: Comentariu preluat de aici : # Comentariu lasat de Maduva Neagra in 5 February 2010 la ora 20:16 Kiss Fm a fost primul radio [...]

  3. Online vs Media | cKy.ro in 7 February 2010

    [...] romania fata de online si nu in ultimul rand de la articolul lui Liviu Stanciu si reactiile de pe monden.info M-am saturat sa vad jurnalistii si oamenii de media cum incaseaza teancuri de bani pe spatele [...]

Lasa un comentariu